Päivi herätti kommentissaan mielenkiintoisen ajatuksen. Hankkiako kaappikello? :P
Aijjaij... Mutta ehkä vasta sitten kun olen elämään katkeroitunut,
ilman unelmia elävä olento. Kaiken tämän kaappikellokokemuksen jälkeen
tulee kyllä mieleen, että hankkisin kaappikellon. Ihan vain hiljaisen
kaappikellon. Tuossa se olisi vaimeana voitonmerkkinä kuin eläimen pää
metsästäjän kodissa.
Voitonmerkkinä siitä, että voitin kaappikellon. Taistelun, jollaista historian kirjat eivät tiedä.
Totta puhuen, kaappikellot ovat rumia. Ne eivät käy kuin vanhan
maalaistalon kalustoon. Kaikkialla muualla ne ovat liikaa, rumia,
hajotettavia, oksettavia melulaitoksia, jotka pilaavat arjen normaalin
rytmin.
En hanki kaappikelloa. Vai?
sunnuntai, 12. maaliskuu 2006
Kommentit