Sitä kun hilluu tarpeeksi pitkään Tampereen yössä, niin päästään yli
kriittisen klo 12:n paukkeen. Paha vain, että nyt pauke lisääntyy tunti
tunnilta. Onneksi en varmaan kuule mitään: seisominen bassokaiuttimen
edessä ilman korvatulppia auttaa. Menköön kuulo! Pääasia, ettei kello
kuulu.
En sitten ottanut yhteyttä isännöitsijään. Tarkoittaako tämä, että olen
tyytyväinen vallitsevaan olotilaan. Pitäisikö tämä blogi lopettaa? No,
katsotaan nyt jonkin aikaa vielä. Tarkoitan kuunnellaan jonkin aikaa.
perjantai, 10. maaliskuu 2006
Kommentit