Sitä kun hilluu tarpeeksi pitkään Tampereen yössä, niin päästään yli kriittisen klo 12:n paukkeen. Paha vain, että nyt pauke lisääntyy tunti tunnilta. Onneksi en varmaan kuule mitään: seisominen bassokaiuttimen edessä ilman korvatulppia auttaa. Menköön kuulo! Pääasia, ettei kello kuulu.

En sitten ottanut yhteyttä isännöitsijään. Tarkoittaako tämä, että olen tyytyväinen vallitsevaan olotilaan. Pitäisikö tämä blogi lopettaa? No, katsotaan nyt jonkin aikaa vielä. Tarkoitan kuunnellaan jonkin aikaa.